lördag 28 mars 2009

Morgonstund har grus i ögonen och morgonprommis är underbart!

Ska alldeles strax bege mig ut på en liten morgonprommis. Jag är likaså vaken och lilleman var så trött så jag lade honom hos hans pappa (som fick sovmorgon), så jag tänkte att, vafasen, jag drar en prommis i kylan (-15 just nu). Blir nog ej någon lång promenad, men jag ska ju ändå duscha sen innan det bär av till stan och då är det ju lika bra att svetta ner sig innan.

Uppdatering från gårdagen för de som är intresserade: Bajskalaset kom som på beställning men även en efterföljande magknip (som en av laktulos biverkningar kunde vara) som hette duga. Jag, mor och far turades om att bära, så till slut somnade han på soffan hos oss. När vi kom hem var han hur pigg och glad som helst, så vi mös på i sängen innan han ca tolv tackade för sig och somnade om. Sov då till kl fyra, (say what?!) i ett sträck, har nog aldrig hänt för tror jag. Jag steg upp med honom kl sex eftersom sambon tog hand om honom däremellan när han bökade runt. Så nu blir det katrinplommon, aprikoser, päron och messmör för hela slanten så vi slipper framtida proppar.

Att finalen slutade som den gjorde kan man ju tycka vad man vill om. Magnus är ju mer folkkär och Laila en helt fantastisk dansare...jag röstade på Laila.

Läste i dagens PT om Riku Kopponen som vi gick dagis med (ja, på den tiden hette det faktiskt inte förskola) och jag säger bara; Shit vilken produktiv kille!!!

Långt inlägg, ingen bild, sorry!!!

Nu hör jag att lillen börjar låta så nu ska jag skynda mig ut.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar