onsdag 23 oktober 2013

Redan lillördag

Vips så var det onsdagkväll vilket i vår familj innebär att helgen just börjat eftersom vi nu är lediga tillsammans resten av veckan.

Måndag var jag och Fred på Kick Ass Mama tillsammans med Åsa och Nina med barn. Både trevligt och härligt jobbigt. Lunchade hemma och sedan tillbaka för babysim som Fred verkar gilla! Eftermiddagen var vi hos mamma och pappa och när Fred var övertrött och vägrade somna gick jag och lade mig med honom. Klockan sex, två timmar senare vaknade vi:). Igår promenerade jag, Fred och mamma ner på stan för att kolla på täckbyxa och jacka till Melker. På eftermiddagen hälsade vi på min moster innan vi hämtade Melker och gjorde en pumpalykta.

När det var hälsomässa på Havsbadet lyckades jag vinna ett tiokort på S.T.a.R så igår använde jag första gången när jag gick på ett nybörjarpass i Crossfit. Jag var ensam så jag fick mycket feedback och hjälp av en duktig instuktör. Dit ska jag verkligen igen, då testar jag nästa nivå som heter Basic. Synd bara att jag idag vaknade upp med riktigt ont i halsen, så nu är det vila som gäller. Igen.
Från helgens träningsconvent

Testade Total Training

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar