tisdag 12 februari 2013

Nostalgi och drömmar

Tittade igenom en bildmapp i datorn och hittade dessa inscannade skönheter. Jag och Maria, bästa vänner, kusiner och grannar sen födseln. Bilderna använde jag i ett bildspel som visades när hon gifte sig med Johan. Fick besök av denna underbara vän ikväll. Kolla vilka snyggingar vi var!
 








 
Annars är det mycket drömmar just nu. Jag har natten som gick varit involverad i flera personers drömmar, bland annat mina egna. Jag födde lillebror i en typ av skåpbil och Anders hann inte riktigt fram i tid var väl summan av kardemumman av min egen dröm. Men har man drömt det så blir det väl inte verklighet hoppas jag:). 

2 kommentarer:

  1. Otroligt snygga Likadana kläder på en del kort också...inte helt oväntat! Kul att ses idag!

    SvaraRadera
  2. Lika snygga då som nu, fast jag tycker nog att kläderna är finare nu:) / anna

    SvaraRadera