fredag 17 september 2010

God morgon!

Jag och sonen äter varsin tallrik med fil och flingor och tittar även denna morgon på Surf´s Up som Melker kallar för "Sups ups". Idag är det jobb för mig från kl elva och jag jobbar även lördag och söndag. Är mitt uppe i en elva dagars jobbperiod så det är bara att acceptera läget. Kom förbi och bada vetja!
Chockade mig själv igår och påbörjade operation höststädning då både bastu och duschrum fick sig en omgång. Sitter nu och förhandlar med mig själv om jag kanske ska ta tag i tvättstugan idag innan jobbet. Är ju inget promenadväder ute i alla fall, så idag blir det nog vilodag.
Det finns ett hus i Öjebyn på Rengatan som jag kör förbi då och då, mest för att titta på deras fina trädgård. Nu är det till salu...och kolla bara så fint de har det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar