onsdag 22 juni 2011

Familjesemester i helgen

Darriga armar nu efter kettlebellpass ute på gården. Skönt att musklerna får sig en liten omgång då och då så att inte kroppen får en chock till hösten när vi drar igång med kettlebells, indoor walking, gymstick och diverse annat på jobbet.



Kyl och skafferi är nu proppfulla inför helgens midsommarfirande. Någon sill finns däremot inte hos oss, jag och sambon byter ut den mot smarriga kräftstjärtar tillsammans med färskpotatis och gräslökscreme på tunnbröd. Jordgubbarna är ju också ett måste!



Annars har jag och sonen rantat runt idag och hämtat, lämnat, kastat och handlat saker. Tillsammans med min mor försökte jag idag köpa en bolero och en liten väska till bröllopet. Boleron hoppas jag slippa använda men till kvällen åker den nog fram i alla fall, kanske tillsammans med långkalsonger och stövlar, vem vet?! Denna bolero hittade jag men då det var slut storlekar i affären så hittade jag den på nätet istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar