onsdag 1 juni 2011

Ledig under flygarhelgen

Som för många andra så väntar nu några dagars ledighet. För mig innebär det reunion med Alexandra och Titti i Malmö i dagarna tre. Åker redan imorgon. Ska försöka få igång mms-bloggningen från den telefon jag har nu också så att ni får lite liverapportering från staden långt ner i söder.


Dagens jobb avslutades med ett riktigt härligt Kettlebellpass, svettigt och bra! Melker har cyklat runt på gården när väl regnet skingrade sig och solen och värmen kom fram. Jag gjorde även klart vårt nya postlådeställ som ska sättas upp när jag återkommer från minisemestern.


Kvällen spenderade vi i Ersträsk där det är jobbarhelg för släkten. Vi åkte släp bakom Grolletraktorn i skogen och mös i värmen innan myggen började leta sig fram. När vi kommit hem ikväll och jag lade Melker som somnat i bilen, vaknade han till och sa "mycket mygg"...innan han somnade för natten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar