onsdag 2 november 2011

Färgglatt ska det va!

Min mamma är, om någon missat det, en pysslig en. Dessa turkosa finingar som hon gjort klär nu mina fötter och de lär göra så tills de nöts sönder.

Förskolan var stängd idag så sonen fick umgås med mormor medan vi var på jobbet. Promenad och kubbakning var några av aktiviteterna och de hade lyckats riktigt bra med bakningen, kubbar och mjölk är en stor favorit här hemma.

Styrkeinstruktörskursen som jag läser innehåller en praktisk och en teoretisk examinering. Den teoretiska delen gjorde jag nu ikväll och jag klarade det vilket är riktigt skönt men det känns som den praktiska delen blir betydligt svårare. Nåväl, one down, one to go!

För den som är intresserad så går det även grymt bra för sonen att sova utan blöja. Ett enda missöde på en vecka. Så skönt, nu hoppas vi att det fortsätter så.

1 kommentar:

  1. Skönt! det praktiska provet kommer gå galant´!

    SvaraRadera