torsdag 9 februari 2012

Åter i kylan

Två helt underbara veckor med mycket sol, bad och fantastisk mat vid Mui Ne-stranden i Vietnam. Familjetid de luxe!

Efter en hemresa på 28 timmar dörr till dörr så mådde vi inte så bra när vi kom hem igår men nu efter dusch och en natts hyfsad sömn så är man på väg tillbaka. Allt är uppackat, den andra av tre tvättmaskiner är igång, posten är öppnad och nu ska jag förbereda mig för kvällsjobb. Kroppen är fortfarande inställd på Vietnamesisk tid vilket är sex timmar före oss, så vi får se hur trött jag är ikväll 22.30 när jag slutar jobbet.

Under helgen kommer bilder...

2 kommentarer:

  1. Hoppas resan har varit underbar!

    Och tack så mycket för kommentaren! Jag blir så glad! ;)

    SvaraRadera
  2. Jag vill höra mer om resan!! Ringas någon dag?
    Kram Titti

    SvaraRadera