onsdag 4 juli 2012

En eftermiddag på stranden

Efter att jag och sonen sovit till tio begav vi oss med fullastat släp till tippen för att bli av med lite skrot. Lite handling och packning senare så cyklade vi till den lilla stranden i närheten för lunch och lite lek. Melker hittade några att leka med en stund och sedan låg jag brevid honom och slappade medan han lekte. Blåst men annars soligt och fint. Bakat lite till hans kalas på söndag har vi också gjort.




Det känns verkligen i kroppen att jag hade arbetsvecka förra veckan. Trots lite folk och lugnt på jobbet så satt det sina spår. Just för tillfället har jag ingen lust att träna. Är bara trött. Fast än jag vet att jag nog skulle komma igång av lite träning så skippar jag det. Låter kroppen vila om det nu är det den vill. Ifall träningslusten inte kommer tillbaka får jag väl tvinga den tillbaka. Men inte idag och inte imorgon.

1 kommentar:

  1. Låter klokt - vila & ha det gott det är du värd! :)
    Kram Titti

    SvaraRadera