fredag 15 juli 2011

Härliga helg


Vi har semester. En härlig sådan. Igår byaloppis, eftermiddagsfika med vännerna, middag hos grannarna samt avslutande bastubad och dopp med Sara på Sandön. Idag strålar solen så jag, Sara och Maria ska gå långpromenad medan våra karlar sköter långgrillningen. Smarrig middag väntar alltså ikväll.



Imorgon drar jag ut till stugan där lillen i natt ska sova med sin mormor och morfar och skjutsar honom efter någrat timmar vidare till farmor och farfar. Sambon ska på fest och jag likaså. Trevligt ska det bli. Jag älskar sommaren!

2 kommentarer:

  1. SAMBON? Har du inte vant dig vid att han numera är din MAN? ;) Puss och ha en fin helg!

    SvaraRadera
  2. Han är din MAN!!!

    Hihi men det tar ett tag att vänja sig vid att säga det jag vet :)

    Kram Titti

    SvaraRadera