fredag 20 april 2012

En perfekt fredag

Klockan är halv fyra denna fredag och dagen har flutit på så himla bra. En riktigt trevlig, social och helt enkelt perfekt fredag.

Vi sov hos mina fantastiska föräldrar eftersom jag varit hemma från jobbet igår med huvudvärk och förkylning. Dagen började med att jag fick sova till halv åtta trots att lillen vaknade klockan sex.  Jag och mamma spenderade sedan två timmar på stans affärer där jag köpte sex tröjor och blusar för att fylla på min (snart) tomma garderob.

Mötte upp min pappa och Melker på Thai garden för lunch och sedan åkte vi vidare för att hälsa på min moster en kort stund. Ander som jobbat extra lång vecka och just kommit hem satt hos frissan så hon var så snäll och tog emot även Melker som var riktigt långhårig. Handlade till kvällens grillmiddag på vägen hem och här är vi nu, två snygga grabbar och jag.

Jag passar på att riva ut alla kläder från mina två garderober och ska försöka vara riktigt hård i rensningen nu. Allt som inte används ska bort!

1 kommentar:

  1. Underbart! Börjar det så bra så fortsätter helgen garanterat lika bra!! :)
    Kram Titti

    SvaraRadera