måndag 4 april 2011

Ledigheten är här


Haft en skön dag i backen. Varmt och skönt, härliga åk när jag väl fick lite bättre glid under skidorna och även avkopplande stunder däremellan i grottan vid backen.


En förkylning har nått min kropp, vilket jag väl hade lite på känn eftersom jag tränat en del sista tiden och då blir lite mer mottaglig för en massa baciller. Täppt i näsan, huvudvärk och ont i nacken, men det botar jag just nu med ett glas resorb (för att försöka bota råd på huvudvärken som jag misstänker beror på vätskebrist eftersom jag är så dålig på att dricka vatten) och ett glas martini och fruktsoda. Det gäller att angripa bacillerna från alla möjliga håll!


Varit ute och lekt efter middagen, åkt bob med sonen och så åkte han en kortis med längdskidorna också. Nästa år ska han få börja med slalom om han vill. Han älskar att åka bakom Anders även i år. Svängarna är mest poppis.


Lyssnar på Melissa Horn och myser i soffan. Semester heter det visst.

1 kommentar: