tisdag 27 september 2011

En vanlig men ovanlig tisdag

Tända ljus på vardagsrumsbordet. För övrigt är både brickan och allting på den från vår bröllopsdag. Ljusstakarna hade vi på mitt och Anders bord, boken och hjärtat två bröllopspresenter och brickan hade vi snittar på.

Vi har annars en riktigt härlig tisdagkväll. Maken kom hem från en kort arbetsvecka så nu myser vi alla tre på olika sätt i soffan. Jag ser olika program på datorn, hockeyn på TVn ser mannen och sonen ser Pippi på sin lilla DVD. Inte vidare socialt men härligt i alla fall.

Idag när jag kom hem från jobbet skulle jag och mamma tapetsera en vägg i hallen, men förvånande nog var det redan klart! Hon och min moster hade gjort det på förmiddagen och det blev så fint. Ska bara hänga upp spegeln på väggen och sen är det klart! Då ska ni få se.

1 kommentar: