onsdag 28 september 2011

Snart dejt

På nedervåningen sprakar brasan och mannen ser fotboll. Jag har en dejt med Per Morberg.



Tidigare ikväll var det dags för onsdagsgympan för barnen. Nio barn som sprang, hoppade, jagade, gjorde kullerbyttor, spelade boll och skrattade i en timme. Själv var jag så trött att jag mest låg på en matta och pratade med de andra föräldrarna.


Ingen riktigt ork, varit väldigt trött i två dagar och hoppas verkligen att förkylningen som tagit ett grepp om mannen (och sonen som fått rinnig näsa ikväll) inte kommer till mig. Baciller, vik hädan, jag har verkligen inte tid att vara förkyld. IndoorWalking och Kettlebell imorgon samt utbildning hela helgen. Nåja, den som lever får se.


En dag som denna när man inte känner sig så piffig drömmer jag gärna bort till bröllopsdagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar