fredag 20 januari 2012

Lediga dagen

Haft en riktigt mysig fredag hittills. Natten var inte lika bra. Kliade en himla massa på magen, men jag lyckades somna om till slut. Förmiddagslek med sonen ute i snön hos mamma och pappa, sen åkte jag, min mamma och son till stan för lunch och inköp av en tankini (bikini och linne i ett) eftersom bältrosen inte gillar sol. En svart fin blev det, tur hade jag!

Vidare till moster Karin som vi hälsade på. Melker sprang runt och lekte lite med gamlingarna som lyste upp när han sprang förbi.

Nu har mannen kommit hem för veckan och skottat. Handla till middagen och sen en myskväll på det. Resten av helgen går åt till att slappa, tvätta, packa och planera lite inför semestern.

Dagens loppissväng resulterade i ett fint fat samt en chinsstång. Tanken är att jag till slut ska orka göra några chins....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar