tisdag 3 januari 2012

Tredje dagen in på 2012

Tänka sig. Det blev en riktigt bra jul och nyårsfirande trots att jag i år inte jagat runt bland all stress och alla måsten. Repris på det nästa år.

Nyårsfirandet i husvagnen blev en kall, men mysig helg. Som kallast hade vi -27 på självaste Nyårsaftonen, brr, hade glömt hur kallt det känns.

Utelek, innelek, bastubad, Sequenceturneringen som alltid pågår, några cider och en väldans massa mat. På nyårsaftonen åt vi och våra vänner tre smarriga rätter. Toast med gratinerad svampstuvning, rotsaksgratäng, viltrubbad, helstekt oxfilé, persilje- och vitlökssmör, sallad med granatäpple, dadlar och rostade mandelspån och som avslutning blev det hemmagjord gräddglass med Captain Morgan-kokt ananas. F a n t a s t i s k t !

Annars har jag börjat året med träning. En timmes stenhård Indoorwalking på Annandagen, igår 30 min IW och 30 min Kettlebell och idag blir det Gymstick. Sen vilodag och så hoppas jag att förkylningen som har börjat reta mig, försvinner illa kvickt.

Imorgon planeringsdag med jobbet och sedan väntar i alla fall två lediga dagar. Skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar