onsdag 14 november 2012

Ditt och datt

Gravidnästäppan har drabbat mig nu. Nässpraysberoende är nog vad jag kommer att bli! Annars mår jag riktigt bra. Känner av fogarna lite då och då, men just nu känns det lätt lindrigt.
 
Veckan har börjat bra och vi har blivit riktigt bortskämda. Middag hos söstra mi i måndags, hos mapa både idag och igår. Lyx! Gårdagens biokväll blev väldigt mysig och vi höll oss vakna igenom båda de sista filmerna. Så jäkla bra! Kom i säng kl 2.30 inatt och efter fem timmars sömn blev det jobb hela dagen lång. Trött är jag därför nu, men imorgon väntar sovmorgon!
 
När jag hade mitt rensaril i förråden här hemma för någon vecka sedan så låg detta fat halvmålat och isärplockat i en liten hög. Min mamma tog sig an det, sprayade på det ytterligare och titta så fint det blev. Snälla mamma lät mig ta med det hem igen, så nu väntar det på sju sorters kakor som jag kanske ska svänga ihop någon dag (eller så inte). 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar