onsdag 28 november 2012

Lillördag i huset

 En förkylning har tagit över min kropp och jag hoppas att den försvinner omgående. Ingen träning och nu en väldigt lugn kväll hoppas jag råder bot på min onda och raspiga hals.

Melker hade ikväll sista barngympan för terminen och vi avslutade med gemensam fikapaus mitt i all lek. Han ville visst fortsätta efter jul så det blir nog att boka in några veckor till i gympahallen. Han ville ikväll krama bebisen i  magen så jag hoppas och tror att han kommer att gilla när lillebror kommer ut i verkligheten!

Riktigt lång men rolig arbetsdag igår där större delen spenderades i Luleå. Först crossfitpass i vatten på Hertsön och sedan Indoorwalking på Sensia i Luleå. Fast än jag inte kunde vara med utan bara satt på sidan om så var det en ordentlig inspirationsdag!

Måndagkvällen spenderade jag med mamma och några mostrar i stadskyrkan där vi lyssnade på Anna-Lotta Larssons julkonsert som hon hade med två körer. Hon sjunger verkligen fantastiskt så det blev en supermysig stund. Pappa var med Melker både måndag- och tisdagkväll, guld värt!

Hittade denna bild på lillkaramellen våran!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar