torsdag 1 november 2012

Heldag på jobbet

Tretton timmars jobb idag. Först livräddningsdag med dyk och räddning från vattnet, gick igenom olika sjukdomsscenarion som kan uppstå på jobbet och hade föreläsning med en duktig läkare från vårdcentralen. En väldigt bra och givande förmiddag.
 
Efter det ordinarie jobb inklusive mina två klasser Indoorwalking och Challenge. Kändes som en bra kväll, en sån kväll som jag älskar att vara instruktör! Vecka 25 och idag på IWn kändes det knappt att jag var gravid jämfört med i måndags då det var tungt och gjorde ont. Morgonpasset IW har jag därför sagt ifrån mig men fortsätter med de andra så länge som det känns bra. Lyssnar på kroppen.
 
Nu är jag ledig i tre dagar. Så skönt!
 
Såna här smaskiga, läskande och fräscha smoothies från Vietnamn längtar jag ofta tillbaka till. Massor med passionsfrukt i. Så gott. Hoppas Thailand kan leverera lika goda!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar