lördag 13 april 2013

Flaskpremiär


Haft en riktigt härlig fredag. Läkarbesök för Fred som fick godkänt även denna gång förutom att han bör träna upp nackmusklerna lite mer genom att ligga på mage mer ofta. 5440 gram nu vid två månader så han är inte svältfödd i alla fall!

Promenad tillsammans med Carro och vi lunchade även mitt i allt på golfrestaurangen. Körde några korta tabataintervaller för överkroppen i mitt TRX-gym här hemma innan vi drog till stan där Anna och Ubbe bjöd på fantastiskt god mat.

Vi testade även att ge Fred ersättning i flaska ikväll och det gick hur bra som helst. Hoppas nu det håller i sig så att jag då och då har möjlighet att vara borta några timmar. Imorgon blir det prov nummer ett då barnen ska vara hos sin farmor och farfar på kvällen medan jag är på myskväll med jobbet. Det ser jag fram emot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar