onsdag 7 juli 2010

Ditt och datt...


Så var jag och sonen åter hemma efter en liten minisemester hos Melkers mor- och farföräldrar. Bodde en natt hos dem var och som vi har myst. När vädret inte var det bästa på förmiddagen blev det bak inför sonens Tvåårskalas imorgon! Ni som känner er träffade får gärna komma förbi mellan 15.00 och läggdags så finns det lite fika här i huset!

Idag har även sambon fått sin semester, så nu har vi 4,5 vecka tillsammans och som vi ska ha semester. Blir nog en del båt, annars mest hemmavid tror jag. Hoppas på en Lyckseletur med vänner också, får se vad vi hittar på. Jag är ju som sagt ganska duktig på att planera så nu ska jag göra ett ärligt försök att inte planera.

Sitter just nu i inglasningen, sambon ser fotbollen på TV och jag önskar bara VM tar slut någon gång!!! Spelade förresten korpfotbollsmatch ikväll och vi vann med 3-0 vilket var skönt.

Har förresten glömt min mobil på stugan, så ni som vill mig nåt, ring på sambons telefon eller hem. Imorgon blir det bad på Sandön på förmiddag/dagen innan kalaset, kom gärna dit om ni har lust!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar