fredag 16 juli 2010

Guldkorn

För några dagar sedan ute på gården. Kan så här i efterhand konstatera att det blev årets sommarfotografering med Melker. Har försökt redigera dem lite i en version av photoshop som jag hittade på datorn men blir bara arg och irriterad när jag inte vet hur jag ska göra. Tacka vet jag office picture manager, enkelt och bra...

Nåväl, här är han, älsklingen våran!






För oss väntar nu grillkväll i byn, fest med gamla fotbollsbrudar och familjemys. Jag älskar sommaren!

4 kommentarer:

  1. Hej
    Fjärde kortet ( det med tungan) är han väldig lik dig:) Kram U

    SvaraRadera
  2. Men så fina bilder på våran gullpojke. /Mormor o morfar

    SvaraRadera
  3. Åh vilka fina bilder! Han är sötaste ungen helt klart!!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  4. Finfina bilder. Är så glad att jag får vara en del av hans liv.

    SvaraRadera