tisdag 27 juli 2010

Varvar

Just nu varvas fullspäckade dagar med lugnare sådana. Idag blev det morgonprom med sonen så han skulle sova lite till, grymt god sushilunch (men alldeles för lång väntetid) med Caroline, mysstund med nyfödda och otroligt söta lilla L, 15 minuters powernap på stugan innan middag och kalas för broder som fyllt år.

Planering inför min allra bästa väns bröllop i september och som avslutning så provade jag formen inför Tjejmilen. Blev lite uppvärming och sedan milen på tid. Mamsen kom cyklande och mötte mig sista biten vilket gjorde att jag kunde dra upp farten. Tiden slutade på 52 minuter vilket gör att det genast känns bättre. Nu är det bara att fortsätta kämpa!


Imorgon blir en lugn dag.


Avslutar med en liten nostalgisk bild (för min del) på lillen när han inte var så gammal. Plutten, att du redan blivit två år...

1 kommentar:

  1. Grymt bra tid. Imponerad är bara förnamnet. Tänk att Melle varit så där liten. Galet, galet. Puss på dig vännen

    SvaraRadera