torsdag 24 februari 2011

I-landsproblem.


Är riktigt less snön här på bloggen nu. Finns bara ett problem. Jag vet inte hur jag får bort det.
Där innan jul så kändes det lite mysigt och charmigt med snöflingor, men nu vill jag bara få bort dem. Någon som vet hur jag gör? Jag var inne på någon blogg och läste hur man gjorde detta enkla tillägg i HTML-koderna, men jag tänkte inte längre än näsan räckte eftersom jag inte la på minnet vart jag läst detta eller hur jag gjorde. I-landsproblem? Ja.

Sen att kylan nu kanske tappat sitt riktigt krampaktiga grepp om oss känns toppen. Endast -16 när jag nyss körde hem från jobbet. Helgen verkar riktigt lovande. Att jag jobbar gör inget, ska försöka ta en prommis på lunchen eller nåt. Nu väntar ledig dag, wiihoo!

1 kommentar:

  1. Gå in på "Designa din blogg" - där får du massor av tips!
    ~Titti

    SvaraRadera