söndag 27 februari 2011

Jag luktar kaffe!

För förstag gången denna vinter har jag idag varit ut på en joggingrunda. 55 minuter lugn jogg blev det. Kroppen kändes tung och fotlederna kände av att det var länge sen sist, men nu, om bara vädret håller sig hyfsat, så ska jag ta mig ut lite då och då för att förbättra flåset lite.

Jag luktar kaffe. Jag som inte ens gillar kaffe. Huden känns len som en babystjärt och det är ju inte illa för en 30-plussare som jag:).

Skrubbat hela kroppen med kaffe (alltså direkt från paketet) och olivolja, sköljt av mig och sedan smörjt in mig med olja. Det ska jag absolut göra igen, så härligt efteråt. Skrattade åt mig själv där jag stod naken i duschen insmord i kaffe (som såg ut som kaffesump), måste sett rätt roligt ut. Kaffesump i köksvasken är något jag verkligen inte gillar. Face your fears, det är kanske det jag pysslade med?!
Hittade en bild i datorn tagen i oktober på mig och söta treåringen vi firade igår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar