lördag 26 februari 2011

Intressant

Ganska intressant att då och då kolla in på statistiksidan här på bloggen för att få en liten ledtråd till vilka det är som med jämna mellanrum klickar in sig här på min sida.


Kul att se vilka inlägg som är mest lästa, genom vilka bloggar eller andra länkar som ni hittar hit, vilka sökord som används och från vilka länder ni kommer. Förutom det självklara hemlandet så finns det tydligen läsare i USA, Schweiz, Tyskland, Finland, Norge, Storbrittannien, Danmark, Kanada och Spanien.


När jag söker något på intrnet så hamnar man ju titt som tätt på bloggar och andra hemsidor på nätet där man kanske läser en rad eller två och sedan klickar sig vidare. Att så är fallet på många av de som klickat in sig hos mig antar jag också, speciellt när man ser vilka ord de sökt med. Livet med melker och livetmedmelker är de vanligaste sökorden, men även ord som frisyrtips, bröllop, gymstick, adolfström, random light och leif walterum förekommer. Intressant.
En bild från just Adolfström dit vi ska igen om några veckor.

1 kommentar:

  1. hahaha ja se den där Leif Walterum ska ju vara med överallt! :P

    Ja jag gillar ju din blogg skarpt, och är en trogen bloggläsare!!
    Kram på Dig!
    Titti

    PS. Vad är det för sida som du kan se sådana saker på?

    SvaraRadera