tisdag 15 februari 2011

Söt inspiration

I brist på egna foton så fortsätter vi på temat Bröllopsinspiration.
Bilderna kommer från stylemepretty (tror och hoppas jag).
Gymstick i morse och lite lätt simning under lunchen har jag gjort idag vilket känns skönt inför de kommande, inte lika aktiva dagarna.
Att det är kallt ute har nog ingen här uppe undgått, hoppas bara att det vänder inom en snar framtid. Jag och Melker spenderade måndagskvällen och -natten hos mina föräldrar vilket alltid är lika mysigt och trevligt. Passade själv på att skaka lite på kroppen på ett Zumbapass vilket är ett otroligt härligt pass. Svettigt och roligt! Kvällen som kommer blir lugn, ska försöka packa och ställa iordning huset inför dagarna som kommer då jag spenderar en av nätterna på hotell. Nu, Mellemys.

2 kommentarer:

  1. jag börjar bli rädd för kylan ja... Idag var det -42 i Jukkas - HUR ska jag fixa det??? Helt omöjligt - jag är rädd för kölden!! :(
    Titti

    SvaraRadera
  2. Titti: minus 42 är inte mänskligt på långa vägar!! Bara att ta på dunjackan:)

    SvaraRadera