söndag 15 maj 2011

När flitens lampa lyser



Babushka, Melles nya leksaker. Tror jag fick de till vänster av min farfar och de till höger av min pappa när han varit i Ryssland. Söta är de!



Idag har jag varit så där äckligt duktig. Sovmorgonen som hela familjen tog till halv tio kanske inte räknas dit, men den gjorde att jag hade massor med energi till att fixa och dona.



Jag har städat över- och nedervåning, vädrat allt från sängen och renbäddat, tvättat tre maskiner, handlat mat inför veckan, gjort middag och sprungit en mil tillsammans med Sara. Puh! Nu Mästarnas mästare på svtplay.


(För övrigt riktigt irriterande med stora mellanrum mitt i texten.)

1 kommentar:

  1. Ja det var sannerligen duktigt!! Känner du för att vara duktig på sydligare breddgrader är du välkommen!! ;)
    Kram Titti

    SvaraRadera