måndag 9 maj 2011

Två månader kvar!

Premiärlöpning idag på Grisberget. 5 km på tid för att veta lite hur jag ligger till inför Vårruset. Vilken tur att det är några veckor kvar än:).


Kände mig dock väldigt orutinerad, korkad och lite rädd när jag upptäckte att av alla sommar- och vinterpratare och p3 dokumentärer som jag hade laddat ner, så fanns det bara två som jag inte hade lyssnat på. En handlade om en serievåldtäktsman och en om en seriemördare. För att slippa lyssna till mina egna andetag så valde jag den första av dem...


Idag var sista anmälnings- och betalningsdagen till bröllopet så imorgon ska jag och Caroline träffas för att kolla av hur vi ligger till samt åka ut till vigsel- och festplats för lite mätningar!


Inspiration så här två månader innan den stora dagen. Stylemepretty.com.


3 kommentarer:

  1. Våran o.s.a kommer ikväll. På G!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vilken härlig blogg du har! Följer den men är ganska usel på att kommentera, ska skärpa mig :) Jo, jag saknar som fasen att läsa Carros inspirerande blogg, skulle det kännas ok för dig så får du gärna lämna min mailadress till henne om jag skulle kunna få möjlighet att läsa den. anna-maria.eng@hotmail.com
    Jag bor i Svall och pluggar till socionom, har en yrslig fyraåring och make :)
    Kramar från Anna i Svall

    SvaraRadera