onsdag 18 maj 2011

Två år sedan...

Idag är det två år sedan en helt underbar dag i New York. Det var då Mickes 30-årsdag som vi firade och vi hann med en hel del.
Först lyxig champagnepicknick i Central Park.
Gick över Brooklyn Bridge och åkte sedan ut och tittade på Frihetsgudinnan.

Dressade om till finstassen för femrättersmiddag på Restaurang Aquavit.

Restaurangägaren Marcus Samuelsson och födelsedagsbarnet.

Rainbow Room, en flaska Gula änkan, ett frieri, ett JA, gråtar och fnitter och en fantastisk utsikt...


Kvällen fortsatte på diverse alternativa pubar...

Måndagkväll och Times Sq. var tömt på folk, förutom en stackars karikatyrmålare som fick göra ett porträtt av mig. Både jag och Carro tyckte det var grymt likt...men dagen tyckte vi inte det...

2 kommentarer:

  1. Jag älskar verkligen näst sista kortet. Carro och Micke galna och partyparty, men Jennie, lite suddig i ögat, skärper till sig och smajlar i kameran =) Sötis

    Hoppas vi hinner träffas i helgen innan jag åker till Kiruna. Puss på dig

    SvaraRadera
  2. Gud vad härligt med såna här minnen! Vad roligt att du tittade förbi i lördags! Tråkigt för oss att vi inte var hemma. Jag var i Skellefteå och Peter och Alfons i Luleå. Har du fått mitt medd om att jag har ett provpapper hemma? Men du skulle inte till lotteriet imorgon? Kan vi träffas någon dag?
    Kram!

    SvaraRadera