tisdag 30 augusti 2011

Det blev en bra kväll



En alldeles vanlig tisdagkväll förvandlades till en härlig tisdagkväll med guldkant. Först kom bästa mamma förbi. Vi plockade in lite svarta vinbär till vinterns smoothies, plockade lite äpplen till henne och åt middag. Sen kom bästa syster med hennes mamma och barn. Slängde ihop en äppelpaj från gårdagens äpplen så att vi fick lite sött i magen. Nu, åter till plugg av Gymstick, planerande av IndoorWalking, tackkortsfix och så lite dusch och sömn på det.



Som så många andra vill jag just nu att dygnet hade fler timmar, men jag vet att det kommer att kännas bättre om någon vecka när jag haft Gymstickutbildningen, sprungit Tjejmilen och planerat och pluggat in alla pass. Då kommer det att bli lite pyssel. Ska fixa till en säng till Melker, klä om den läckra stolen till hallen och spraymåla ett kakfat.


När jag hämtade Melker idag på förskolan möttes jag av en kram och ett "jag har saknat på dig".

1 kommentar: