onsdag 24 augusti 2011

Ursäkta...



...men jag älskar mitt liv. Allt känns väldigt harmoniskt just nu vilket jag självklart trivs med. Det är även endast en dag kvar av arbetsveckan innan vi har härlig och ledig helg tillsammans. Eftersom jag ska arbeta 90 procent i år kommer jag att vara ledig på fredagar vilket just nu känns som ett fantastiskt beslut.



Dagen har spenderats i skogen vid Stortjärnskojan där vi haft planeringsdag och bara umgåtts, surrat och lekt lite på eftermiddagen. Sånt behöver man innan allvaret drar igång nästa vecka. Gårdagens vinlotteri med en massa underbara vänner var även det ett stort plus i kanten! Hur mysigt som helst.


7 km jogg på Nötön efter jobbet. Mamma har idag både lämnat och hämtat sonen och nu i eftermiddag har mannen kommit hem från jobbet. Ni hör ju. Just nu kan jag inte klaga!



Dagens roligaste blev nog ändå när jag tappade en tallrik med ris och kycklingstroganoff upp och ner på köksbordet. Kladdigt kan jag lova!

1 kommentar:

  1. Oj så roligt, vilken härliga känsla att vara så nöjd.

    Själv laddar man för tjejmilen ska bli himlades skoj och se om man fixar det. Om inte före kanske vi ses nere i s-holm.

    Kram U

    SvaraRadera