lördag 20 augusti 2011

IndoorWalking

Framgooglad bild på joggingmomentet i IndoorWalking.


Har idag varit på utbildning i IndoorWalking. Puh säger jag bara! Grymt bra träning för hela kroppen men främst för lår, rumpa, mage, armar...ja, vi säger hela kroppen i alla fall. Kört två jobbiga 45 minuterspass plus en hel del teknikträning och ja, jag blev godkänd i kursen. Skönt. Nu gäller det hårdträning för att hinna få ihop koreografi med musik och hinna träna in allt innan vi startar andra veckan i september.


Skulle på väg hem från utbildningen köpa med mig grekiskt lantbröd till kvällens kräftskiva här i byn. När jag sökt på tre affärer utan att hitta nåt så blev det till att köpa jäst och en mjölpåse för Grekiskt lantbröd. Jäst är annars något som jag är lite rädd för, men ta mig tusan, det verkar bli bröd idag! Grymt! 100 kräftor har vi åtta vuxna att dela på. Tror nog vi blir mätta.

2 kommentarer:

  1. Säg till när den börjar! I'll be there! Finns det ngt schema någonstans?

    SvaraRadera
  2. Schemat är ivägskickat för tryck men jag kan det inte. Självklart säger jag till!

    SvaraRadera