torsdag 29 december 2011

Adjöken 2011

Ledig idag från jobbet, men fullt upp ändå. Idag har jag varit på begravning och tagit farväl av min käre kollega Roger. En ljus, fin och personlig ceremoni blev det. Det pratades mycket om vilen fantastisk människa han var, allt han gjort och hjälpt till med samt alla roliga påhitt som han hade. Bilden ovan lägger jag upp eftersom det betyder så mycket att han, Malin och Inger kom på vår vigsel, där han även hjälpt till mycket innan.

Tycker det är så sorgligt men samtidigt fantastiskt att det som skulle bli hans förste barnbarn föddes för en dryg vecka sedan på Rogers födelsedag. Som han skulle ha blivit en bra morfar...

Nu ska vi åka in till stan för att laga mat och sedan gå på Euskefeurat tillsammans med mina föräldrar. Med det så vill jag önska er Gott Nytt År, så ses vi tvåtusentolv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar