onsdag 9 maj 2012

Läget just nu

Dagarna rullar på och vi har, för ovanlighetens skull ätit middag tillsammans i veckan eftersom mannens jobb är i strejk. Två middagar har hittills spenderats i inglasningen vilket gör att sommaren känns nära. Melker får mycket utetid med pappan som bygger en trapp till inglasningen. När han får för sig att göra nåt, då går det undan och blir fint!

Jag har gått upp till heltid under maj och sommarmånaderna vilket betyder jobb även fredagkväll. Ovanligt, men det ska nog gå bra det också. Flera år sen sist jag jobbade en fredagkväll i Munksund.

Känns bra med träningen just nu. Nu när vi har vårschema på jobbet instruerar jag endast tre klasser i veckan vilket lämnar lite mer möjlighet för min egen träning. Igår blev det boxning med Madde och idag ett härligt och svettigt kettlebellpass. De avslutande 10 till 1 med burpees och raka marklyft med 16 kgs kb hade Annelii inspirerat mig till:). Imorgon flyttar jag Challenge utomhus, något jag ser fram emot!

Avslutar med en tio år gammal bild på brunbränd brutta med hockeyfrilla från semesterresa med älsklingen till Grekland. Karln tog en drink och jag en efterrätt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar