torsdag 28 juni 2012

Den nya istiden är här

Fy som jag har frusit idag på jobbet. Sol och moln om vartannat men 10-15 grader och blåst. Galet för att vara slutet på juni. Om sommaren inte kommer igång snart så kommer alla utlandsresor gå åt snabbt och höstdepressioner vara vardagsmat.

Haft mitt sista gruppträningspass innan semestern så nu kan jag ägna mig helt åt den träning jag vill i sommar.

Jag och maken har ikväll planerat de små thujorna vi äntligen köpt. Lite fiberduk runt om och ett lass med grus så är altanen nästan klar. Tror det blir jättefint om än det ser lite fjuttigt ut nu när de inte är så stora. Vi tänkte dock att vi inte ska göra samma misstag som de som bodde här innan oss som inte verkade tänka att buskar och träd växer med åren.

Piteå Summer Games och Kyrkmarknaden i helgen vilket innebär massor med turister. En riktigt mysig och rolig helg som jag älskar och fast än jag som vanligt jobbar, är det kul med folk överallt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar