söndag 17 juni 2012

Inspireras trots vädret

När jag tittar runt på bloggar och andra sidor är det ganska många bilder som hamnar i Inspirationsmappen på min dator. Trevligt tycker jag. Mycket trädgårdsbilder nu så här i sommartid eftersom det är där man helst spenderar sin tid.

Idag har jag jobbat, och regn på ett utebad resulterar i få gäster (några tokstollar finns det allt). Vi fick då lite annat gjort samt att jag innan jag åkte hemåt besökte elljusspåret för fem km löpning plus fem riktigt jobbiga intervaller i den berömda hästskon. Sortering av diverse kläder, plantering av en blomma och liite fix på inglasningen och nu har jag parkerat mig i soffan. Här sitter jag till den hemmagjorda pizzan är klar.

På torsdag blir det inköp av thujor och vi hoppas kunna få fram vilken sort detta är så att vi kan få lika fina! Måste nog dit och nypa av ett blad för att kunna köpa samma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar