söndag 6 oktober 2013

Min träning v.40

Söndagkvällens promenadutsikt
Veckan som gick skrivs inte in i historieböckerna som någon höjdarvecka rent träningsmässigt. Nix pix.

Måndag: 45 min tabataträning
Tisdag: Vilade pga. ond nacke/rygg/axel (samma som i söndags fast nu försvann det äntligen)
Onsdag:  80 min promenad
Torsdag: Ett 20-minuters styrkepass för överkroppen som jag körde ute på altanen till förgården. Armhävningar, lite rotationsövningar för bål osv. För att få upp pulsen blev det 10 minuters jogg och sedan som avslutning körde jag lunka, jogga, spring uppför en backe i tio minuter. Så härligt!
Fredag: 50 min promenad
Lördag: 40 min promenad
Söndag: 45 min promenad

Började alltså veckan med ont vilket ju skönt nog försvann efter vilan men ersattes fredagmorgon med rossel i bröstet och hosta. Några promenader är därför det enda jag gjort i helgen. Längtar till att få träna på riktigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar