söndag 3 november 2013

Min träning och annat under v. 44

Då var jag igång med träningen igen.

Endast någon promenad i början på veckan, sedan i torsdags tog jag mig till gymmet för ett snabbt pass ben/rumpa/bål innan hela familjen fredagsbadade och sedan landade i soffan för fredagsmys.

75 min promenad från stan ut till svärföräldrarna på lördagen var riktigt härligt. Dit kom sedan Anders och Melker som hade åkt skridskor och när barnen var lämnade åkte vi hem för att piffa oss inför fest med bland annat Vinlotteriet med respektive.
 Så trevligt och så länge sedan sist. Middag på 1906 och sedan surr och häng hos Anna och Ubbe.

Tio timmars ostörd sömn gjorde att jag vaknade väldigt utvilad i morse. Städat garage och tränat ett pass kettlebell på jobbet, superhärligt verkligen. Känns som jag är på gång nu igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar