söndag 17 november 2013

Söndag

Fyra styrkepass samt ett kettlebellpass blev veckans träning. Hur skönt som helst och nu verkar alla spår av förkylningen äntligen vara borta. Imorgon blir det gymmet igen, ben står på schemat så det är bara att köra! Från att tidigare mest vara peppad att köra kondition har det nu svängt till att jag taggar mest för styrkan. Riktigt kul är det, fast bara när det är lite mindre folk i gymmet:).

Idag har vi annars tagit det rätt så lugnt. En stunds utevistelse fick vi till i alla fall och sen kom familjen Holmgren/Stenström på trevligt besök innan jag åkte till gymmet. När jag kom hem var bastun varm, vilken lyx. För övrigt mitt fjärde bastubad i veckan om någon nu räknar.

Promenad från Vitsand till Hortlax igår för min del, väl där såg vi Melkers kusin spela innebandy innan det blev en mysig helkväll hos familjen Lundkvist.

Jo, i fredags fick vi lite tillsammanstid, jag och maken. Skjutsade ut barnen till deras farmor och farfar och sedan åkte vi och tränade. Var för sig visserligen, men sedan gick vi ut och åt på Järnspisens Fredagsspis som var riktigt gott. Extra plus för musikunderhållningen. Sen hämtade vi barnen och åkte hem för fredagshäng framför fotbollen.

Ny vecka, nya möjligheter, visst heter det så?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar