torsdag 4 februari 2010

Smarrsmarrelismarrsmarr

Fick värsta suget ikväll efter baconlindade fikon. Måste nog göra det i helgen som lite tilltugg. Mums säger jag bara! Marie var det som bjöd mig på denna delikatess i höstas och fast än jag tyckte att det var himmelskt gott så har jag inte provat göra det själv. Fy skäms på mig. På bilden nedan så ligger de små gobitarna i den höga glasskålen.
Nu, äntligen är jag ledig i tre dagar tillsammans med resten av familjen. Skönt ska det bli! Morgondagen är rätt fullplanerad, men bara med trevliga saker. Prommis på förmiddagen med systra mi (om vädret tillåter), träff på Resebyrån med svärmor för att kolla upp en ev. höstresa, svänga in på Cinderella och se om hon har några tärnklänningar som jag kan prova. Kan vara bra att även jag vet ungefär vad jag passar i. Efter det väntar en eftermiddag på stan med brorsdotter innan middag och bröllopsplanering hos vännerna på Svartudden. Puh, det var den dagen! På lördagkväll blir det middag på Challenge med jobbet tillsammans med våra respektive.

Ikväll var det förresten 24 st (!) ungdomar på PUFF-träningen (Piteås Unga Finner Formen). Riktigt roligt, hoppas det håller i sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar