lördag 27 februari 2010

Snart Mello

Kusinerna bus...

Jaha, här var det sjukstuga. Lillen spydde först natten mellan torsdag och fredag, men sedan var det lugnt hela gårdagen. På förmiddagen ringde sambon och berättade att vi fick ställa in kvällens besök hos vänner eftersom lillen hade spytt igen. Suck. Sen dess har det varit lugnt, förutom när sambon ringde precis när jag slutade och berättade att även han hade åkt dit.

Det som skulle bli älgkött i ugnen och en god sallad till, blev ingen mat för sambon, pizza från byns pizzeria för mig, cola och chips nu till efterrätt. Blev inte den sundaste dagen, men ibland blir det inte som man tänkt sig.

Hoppas nu bara att jag klarar mig, sambon ser allt annat än fräsch ut om man säger så. Peppar peppar, förresten, ska man inte äta vitpepparkorn mot någon sorts sjuka? Tips för att inte trilla dit? H

Är för övrigt riktigt sugen på att pyssla (är ni förvånade?). I slutet på veckan som kommer så får jag min beställning från Rima så då ska mamsen hjälpa mig med ett projekt. Skissar även på ett enkelt fallskydd till Melkers säng som jag sett hos mitt fadderbarn. Får se om det blir jag som fixar ihop det eller om jag måste be om hjälp...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar