onsdag 18 augusti 2010

First loosers


Sitter här i min fräscha (?) fotbollsoutfit och har just ätit en macka, en med ost på om det är någon som är nyfniken-i-en-strut. Har just spelat "seriefinal" i vår Korpfotboll. Nära skjuter ingen hare kan man även kalla matchen, för chanser hade vi, men satte tyvärr inte en enda. De satte ett finfint skott, så nu kan vi tyvärr inte vinna serien.
Dock en match kvar och jag hoppas att det kommer en värmebölja nästa vecka för inte tusan är det skönt att spela fotboll när det inte ens är tio grader varmt på kvällskvisten. Brr. Fick genast flashbacks till tidigare år när vi hade sista bortamatcherna i Gällivare, Haparanda eller Kalix. Kallt var ordet.

Nu måste jag slänga mig i duschen och efter det är det bums i säng. Melle får vara hemma med pappsen imorgon eftersom han kom hem ikväll och hade jobbat klart för veckan. För mig väntar alltså en heldag med vattenträning imorgon, ska bli kul att prova några nyheter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar