söndag 22 augusti 2010

Helgen till ända

Förbereder mig för min andra jobbvecka och konstaterar att det känns rätt ok. Även denna vecka jobbar vi dagtid med städning, möten och förberedelser inför kommande termin vilket gör att man har kvällarna här hemma till förfogande för småpyssel som behöver göras. Har en liten lista med lite målning och pyssel som jag ska hugga tag i imorgon.

Helgen har varit riktigt bra och jag har riktigt ont i kroppen. Har gått en långpromenad med mina vapendragare M och S i ett försök att bli av med lite träningsvärk, eller i alla fall göra så att jag kanske kan gå imorgon vilket annars inte är så säkert.

Både fredag- och lördagkväll var vi i säng halv elva, helt färdiga så inatt sov jag dryga tio timmar i sträck plus en timma på flyget så man kan säga att jag är utvilad nu, så skönt!

Melker har haft en myshelg med sin far, farmor och farfar uppe i fjällen då de ställt upp vår husvagn på campingen inför vintern. Ser fram emot många härliga helger där uppe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar