söndag 15 augusti 2010

Sega söndag

Under fredagskvällen premiärtände vi lyktor och belysning på äppelträdet som nu börjar vara fullt av finfina äpplen.
Fredagsmiddag och spelkväll på vår inglasning med fina vänner.
Lillgrabben som snickare hos kompisen Elton förra veckan.
Igår hade vi alltså möhippa för min allra bästa vän Maria, a.k.a Syrran. Överraskningsfrukost, skivinspelning, picknick i varma solen vid Södra hamn med tillhörande femkamp, bastu och dusch inför gourmetmiddag (eller hur?), fest och uppdrag. Kvällen avslutades på 1906 där Maria som ni sett fick träffa Anki Bagger (som man ju knappt kommer ihåg vad hon sjöng). Foton från kvällen har jag tyvärr inte eftersom jag glömde kameran hemma.
Idag har jag varit trött, trött, trött men söndagen avslutades i alla fall bra med en grillmiddag hos Syrran.

1 kommentar:

  1. Och inte blir det mycket till vila heller det närmaste va? För jag har för mig att din semester tryter nu va..?
    Tur att du har haft kul!
    kram Titti

    SvaraRadera