lördag 28 augusti 2010

Kräftor, nu kommer jag!




Sitter nyduschad i soffan insvept i Anders morgonrock. Jag och lillen ser Surf´s up för fjortonde gången, men den är faktiskt ganska bra! Jag ska alldeles snart göra mig klar för ikväll ska jag och familjen äta kräftor tillsammans med systra mi i deras fina inglasning. Västerbottenspajen står färdig på köksbänken och sedan ska bara lite tillbehör packas med.
Lillen har haft feber idag så vi får väl se hur länge vi stannar ikväll, han har varit lite trött idag men det kan vara skönt med lite miljöombyte också. Vet inte riktigt vad det kan vara när han bara har feber, ingen förkylning eller så. Vi har fått lite gjort här hemma idag vilket känns skönt. Sambon har fortsatt bygget på förgården medan vi andra har fixat mer i skjutpartiet, rensat lådor och garderob i resten av hallen, rensat en del av garaget på en massa återvinning och testat mina nya joggingskor och långa tights under en promenad. Nu, kräfttajm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar