onsdag 7 december 2011

Drömmer som vanligt

När jag igårkväll såg Äntligen hemma så slog det mig, än en gång, att jag aldrig skulle låta varken Lollo, eller Simon och Thomas styla hemma hos mig. Då får det hellre vara lite så där ostylat på sina ställen. Mija Kinning däremot, ta hit henne nu.



Drömmer om att släppa loss Bygglovsgänget på vår övervåning så att de fick förvandla den trista och orenoverade sjuttiotalsvåningen till det paradis jag vet att det skulle kunna bli.


Det rum som än så länge är ett kallförråd ska någon gång i framtiden bli vårt sovrum. Mellangråmålade trägolv, råplan på väggen, vitt tak, vita väggar, tvåhundratio centimeter bred säng, vita inklädda balkar i taket, skjutdörr och en fin garderobslösning längs ena snedväggen.


Framgooglade inspirationsbilder.



1 kommentar:

  1. Helt i min stil! Det kommer att bli skitbra! Och vad vore livet utan drömmar?! =)
    Kram Elin

    SvaraRadera