tisdag 13 december 2011

En lugn kväll blir det nog

Det bidde ingen kör igår. För många sjuka tyvärr, så jag hoppas på revansch nästa måndag. Idag lucia men jag har varken sett nåt på TV eller lajv och utanför fönstret så spöregnar det. Ena dagen -18 och nästa dag plusgrader. Ur led är tiden, eller hur är det man brukar säga?!

Nu väntar två hemmakvällar för mig och sonen där vi ska göra så lite som möjligt. Förmodligen slå in julklappar, se adventskalendern, vika lite tvätt och sånt där annat som man gör i farten, men förutom det blir det nog mycket mystid. Om någon har vägarna "förbi" byn så är det bara att svänga in på en kopp kaffe.

1 kommentar:

  1. Sv: Härligt! Om jag lyckes nå topp 10 så väljer en jury ut vinnarna.. så jag hoppas på att komma till 'final'. Ja, folk brukar gilla mina matbilder, kul att du kommenterar förresten. Kram

    SvaraRadera