torsdag 21 mars 2013

Senaste dagarna


Som så många andra hänger jag oftare på instagram (@jempanjohansson) än här på bloggen. Utdrag från senaste veckans bilder.

1)Färgglada träningstights som jag invigde idag på mammaträningen. Trots att det är långt till någon toppform så blir ju träningen roligare med lite fräscha träningskläder. 2)Fräsch mantagervadmanhaverlunch på inglasningen medan lillen sov och storebror var på förskolan. 3)Lillen myser i ett babynest som jag, assisterad av mamma, sydde i veckan med hälp av detta mönster.

4)Syskonmys som ofta sker i detta hus. Melker vill gärna hålla och krama bebis som han kallas av storebror. Min fina söta lillebror. Min bästa lillebror. Han ska bli snällare än mig:).

5)Bästa kocken rycker in när chokladbollarna tagit slut. 6)Ny och fin bricka från Isa som jag efter en längre tids trånande köpt hem 7) Mellis på inglasningen där jag två gånger denna vecka öppnade gluggen lite för att andas frisk luft och sova en stund i solen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar