onsdag 13 mars 2013

Utedag

Lillördag idag, en härlig sådan! Jag började dagen med att fixa ögonbryn och ögonfransar på Parelle medan mamma hade hand om barnen. Lyxigt. Efter lunch promenerade jag, mamma och barnen ner till det fina lekområdet vid Norrstrand. Melker åkte skidor, bob och stjärtlapp medan Fred sov i vagnen. Trots att det var kallt i luften så kändes det varmt när solen lös. Fler såna här dagar tack! Det såg så härligt ut med alla motionärer ute på isen. Ska försöka ta mig dit i helgen för lite motion.
 

Fred klagade inte

Lite hjälp på traven uppför backen

Solglasögon hade suttit fint idag

Du simmar ut ur bild:)
Familjemiddag hos mamma och pappa där det serverades smarrig palt. Efter det var vi på barngympa i Lillpite innan vi drog hem för läggning, Mästerkocken och en god fruktsallad till mig. Fred har varit lite knorrig i magen ikväll men sover nu så sött på soffan brevid mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar